сегодня

Газета «Сегодня» стала лідером серед національних щоденних видань

Всеукраїнська суспільно-політична газета «Сегодня» стала лідером серед національних щоденних видань. За даними дослідницької компанії TNS, згідно з дослідженням MMI за 3-4 квартал 2014 року, аудиторія одного номера газети «Сегодня» складає 768,31 тис. читачів. Це на 59,46 тис. чол. більше аудиторії найближчого конкурента — газети «Факты и комментарии».
«Бути газетою №1 в Україні серед усіх друкованих видань — велика честь і відповідальність, — говорить головний редактор газети «Сегодня» Ольга Гук.Для нас дуже важливо, що ми займаємо цю першу сходинку на п’єдесталі в такий знаковий, складний час для всієї країни. Це означає, що в інформуванні читачів ми знайшли ту «золоту середину», яка допомагає жити. І ми вдячні їм за довіру. Будемо і надалі тримати високу планку всією нашою міцною командою».
«Зміцнення лідерської позиції газети «Сегодня» є результатом довгострокової стратегії розвитку видання, яку проводить холдинг «Сьогодні Мультімедіа», — зазначила Світлана Новікова, директор з маркетингу «Сьогодні Мультімедіа». — Вона включає як розробку нових напрямків і наповнення газети цікавим і затребуваним читачами контентом, так і розвиток дистрибуції, що дозволяє виданню утримувати свої лідерські позиції на фоні ринку друкованої преси, що падає».
Сергій Охріменко, директор департаменту управління тиражем «Сьогодні Мультімедіа» також зазначив: «Обрана нами стратегія розвитку тиражів показала свою ефективність. Здійснені нами програми в 2014 році призвели до збільшення нашої частки на ринку розповсюдження друкованих ЗМІ як в каналі роздрібних продажів, так і в каналі передплати. Наприклад, загальний ринок передплати на друковані видання в мережі «Укрпошта» станом на 1 січня 2015 року скоротився за рік на 26% (дані ДП Преса). При цьому передплата на газету «Сегодня» за аналогічний період збільшилась на 17,2% і продовжує збільшуватись завдяки системній реалізації стратегії розвитку тиражів».

график смм

Источник: Медиа Группа Украина